DeltidFuldtidGod lønpakke

Vi søger to engagerede og dygtige daglige ledere til at lede vores saloner.

Som daglig leder vil du være ansvarlig for at sikre effektiv drift og opretholde en høj standard indenfor kundeservice. Ledelseserfaring er et plus, men ikke et krav. Vigtigst er din vilje til at lære samt evnen til at påtage dig ansvar. Resten vil vi gerne stå for at lære dig.

Hos Hari tilbyder vi ikke hårfarvning eller hårvask, men fokuserer udelukkende på klipningen. Hvilket også gør jobbet attraktivt, hvis du lider af vandallergi eller er følsom overfor kemikalier.
Alle er velkommen hos Hari, så vi klipper både kvinder, mænd og børn.

Om os:
Vi søger en engageret og dygtig daglig leder til at lede et af vores teams.
Som dagligleder vil du være ansvarlig for at sikre effektiv drift og opretholde en høj standard indenfor kundeservice. Vi er dedikerede til at levere gode klipninger i et moderne og indbydende miljø, når kunderne har tid og til pris hvor alle kan være med.

Vi har i øjeblikket en salon i Carlsberg Byen, på Frederiksberg og åbner en ny salon i Lyngby.

Arbejdsopgaver:
● Udføre professionelle klipninger til mænd, kvinder og børn
● Skabe en behagelig og imødekommende atmosfære for kunder og kollegaer
● Lettere administrative opgaver
● Overordnet ansvar for den daglige drift af salonen

Kvalifikationer:
● Uddannet frisør
● Erfaring inden for klipning er en fordel, men nyuddannede opfordres også til at søge
● Evne til at arbejde i et hurtigt tempo, uden at gå på kompromis med kvaliteten
● Positivt sind og evne til at trives i en livlig og energisk arbejdsplads

Vi tilbyder:
● Fuldtidsstilling
● Attraktiv lønpakke baseret på kvalifikationer og performance
● Oplæring og støtte til personlig og faglig udvikling
● En spændende mulighed for at være en del af et voksende koncept

Send gerne din ansøgning til info@hari.dk eller ring på 31 57 13 72 hvis du har spørgsmål til jobbet.

Hari Studios A/S

Østerfælled Torv 3
2100 København Ø


Detaljer

31571372

Burak

info@hari-studios.dk

http://www.hari.dk

Søg job